Dag 266 – Klatreskov, kæmpe brunch og biograf!

I dag har været en mega lækker dag og hold nu op hvor har vi bare nået meget! Weekenden er bare gået alt for hurtig 😀 Glæder mig allerede til næste fredag! Nå men i morges vågnede jeg ved 7.30 tiden… Ja 6.30 på en lørdag morgen. Havde ellers først sat mit vækkeur til klokken 8. Vi skulle nemlig afsted klokken 9.15! Jeg lå så i sengen og slumrede i en 30 mins tid. Jeg tog mig så sammen og gjorde mig klar. Jeg gik så ned i køkkenet hvor nogle af de andre var og jeg fik mig så noget morgenmad. Vi gjorde os så alle klar til at tage afsted mod klatreskoven, så vi skulle alle have et par lag af tøj på, for selvom der var dejlig solskin udenfor er der desværre ikke sommer endnu!

Vi kørte så afsted og jeg blev selvfølelig køresyg på vejen… 40 mins kørsel gennem de mest snoede veje også når det er hostdad der kører puha, så jeg var lykkelig da vi endelig ankom til klatreskoven! Jeg var super spændt på at se hvor vildt det var, for familien har snakket super meget om det, så det var spændende! Jeg kom så derhen og hold nu op den var kæmpe stor, der var fem forskellige baner man kunne vælge imellem alt efter sværhedsgrad!
klatreskov 1 26 april
Vi gik så ind og blev registreret også fik vi ellers iført os vores udstyr og vi skulle strammes godt ind i en selen, så man fik en dejlig strut røv, haha! Vi fik så vist hvordan man gjorde, for man havde to ting som man skulle åbne og låse skiftevis, som ligesom var det der bar en hvis man skulle falde. Vi fik så styr på det og fik så vist hvordan man glider, og det var sjovt! Vi gik så i gang på banen og mig og pigerne startede med den gule bane og det var sjov, men meget nem, så den klarede vi forholdsvis hurtigt. Så havde vi også styr på de låse som man skulle bruge. De andre piger ville så gerne direkte på den sorte, men det måtte vi ikke, heldigvis, for den ville jeg helt sikkert ikke have klaret! Vi tog så den blå i stedet for, som er den inden den sorte. Mig og Pernille tog så den ene blå og den andre piger tog den anden blå. Vi endte så hurtigt bag nogen som bare var mege langsomme, så det tog bare en evighed! Jeg kunne så godt mærke at det blev sværere og sværere og der var især en jeg synes der var sindssyg!
klatreskov 3 26 april
Den øverste af dem herpå, fordi de bevægede sig helt fra hinanden når man trådte ud efter den næste også gik de bare nedad, så man skulle virkelig have armkræfter for at gøre det. Der var så en jeg havde begge ledninger på hver side under mine arme og jeg skulle over på det næste stykke træ og jeg falder og hænger så i mine armhuler og hold nu k*** det gjorde bare ondt. Men op det kom jeg heldigvis! Der fik jeg godtnok en klump i halsen!

Vi kom så til en stige der bare gik 5 meter op i luften, men trinene var bare mini, så man kunne næsten ikke have sine fødder ved siden af hinanden, og jeg sagde bare til Pernille den her klarer jeg sku ikke! Jeg hader virkelig stiger og at skulle over noget eller op ad noget fx for puha nej, det kan jeg bare ikke. Jeg tog så 4 trin op også kunne jeg bare mærke nej, det skulle jeg virkelig ikke. Jeg begyndte så næsten at græde, for jeg var virkelig bange. Der kom så en instruktør og spurgte om jeg ville ned, og det ville jeg gerne, så han kom og hentede mig og tog mig ned, hvilket også var lidt vildt, for skulle bare hoppe ud i luften og stole på en snor… Nå men jeg kom så ned hvilket var rart, jeg gik så ned til de andre piger som var blevet færdige og sad og så Pernille blive færdig. Da jeg så hvad jeg ellers havde i vente, var jeg utrolig glad for at jeg havde valgt at gå ned! Hun blev så færdig og hostdad og Seb havde lige klaret den sorte, så vi var alle godt brugte og klar til at køre hjemad.
klatreskov familiebillede 26 april
Tadaaar!

Vi kørte så, og skulle så hen på den berømte Rothmanns, som er der hvor de bare har kæmpe brunch buffet, for at spise frokost med nogle venner. Vi kom så og viste pernille og Malene alt maden og de var totalt overvældet! Der er bare alt fra pandekager (som de laver foran en), omeletter, steaks, pølser, fisk, sushi, kæmpe dessert bord, chokolade fondue og ja bare alt hvad hjertet begærer! Så vi gik i gang og jeg fik først en omgang sushi. Så fik jeg morgenmad, i form af en pandekage og lidt pølser og bacon. Så fik jeg lidt kød og tilbehør og til sidst fik jeg to gange dessert, i form af en masse forskellige små kager, jordbær dyppet i chokolade og frugt, såååå lækkert! Men hold nu op hvor havde jeg det også bare dårligt derefter, jeg havde virkelig fået alt for meget at spise, fy for pokker! Så vejen hjem i bilen var heller ikke sjov da, føj.. Vi kom så endelig hjem og jeg gik direkte ned og lagde mig 10 min i min seng, for det havde jeg virkelig brug for!

Jeg gik så ned i køkkenet og det var så blevet tid til at Pernille og Malene skulle afsted for alvor. Og det var lidt trist for har virkelig hygget mig med dem og de er virkelig nogle søde piger, så det ville ikke gøre mig noget hvis de kom på besøg igen! Nå men Seb ville så spille med mig men hold nu op hvor var jeg bare smadret og havde mest bare lyst til at tage en lur, men han fik mig da trukket med så vi spillede en halv times call of duty. Jeg satte ham så i gang med lidt af hans lektier også ville han spille alt muligt andet, men der kunne jeg simpelthen ikke mere, så jeg sagde om vi ikke bare kunne slappe af, så vi endte heldigvis med at se Svambebob, hihi. Efter en halv time kom hostdad hjem, som havde kørt pigerne til toget. Seb ville så have mig med ud og spille basketball, men skulle ned og gøre mig klar. Jeg lå først 15 min og gjorde mig så klar. Jeg skulle så køre Annika til kirke klokken 5.30 også skulle jeg videre og mødes med Ramona i centret. Jeg satte så Annika af og kørte så afsted til centeret og mødtes med Ramona der. Vi var så lige hurtigt i H&M og gik så derefter op og kiggede hvilke film der gik. Vi ville så gerne begge se The Longest Ride, men den gik kun klokken 18.45 eller 21.35!

Vi endte så bare med at tage den tidlige, fordi vi ville gerne hjem og tidligt i seng, haha 😀 Så vi havde kun en halv time til at få noget aftensmad, så vi gik så op og fik os nogle kødboller oppe i IKEA, måms! Vi gik så hen i biografen og delte så en popcorn og satte os så godt tilpas i de gode stole, aaaaarh. Kunne godt mærke jeg havde ondt i armene og det var der da også en god grund til!
av av efter klatreskov 26 april
Fy for pokker det gør avs, bare at gå gør ondt!

Nå men filmen var super god, men ja en kærlighedsfilm, så var ikke sådan vanvittigt vild med den, men god det var den! Efter det sagde vi så farvel og kørte hjem. Jeg nåede så hjem inden klokken 22 så det var rart men nu er klokken snart 23 og jeg skal til og sove med det samme, det bliver lidt though at komme op i morgen!