Dag 27

Wuhuu dejlig lørdag! Stod tidligt op i morges, tømte opvaskemaskinen, vaskede noget vasketøj og snakkede lidt med hostmom og Annika. Hostmom gik så ellers i gang med at forbedrede mad, fordi der skulle holdes fest herhjemme, for de venner som vi har på besøg, og hun skulle derfor lave al maden. Imens gik jeg rundt og rød op og hjalp med diverse ting. Blev så sat på et par ekstra opgaver, og tiden fløj afsted. Pludselig blev det tid til, at jeg skulle afsted, skulle nemlig ind til the City og skulle derfor hente Kendra klokken 12, så vi kunne tage toget sammen igen. Da jeg så kiggede ud efter bilen, var den der ikke, og jeg nåede næsten at gå i panik. Troede først at det var hostmom som havde taget den, men det var det så ikke, det viste sig, at den var blevet sat ind i garagen, hahah!

Spurgte så hostdad om han ikke gad at hjælpe mig med at få den ud derfra, for der var ikke så meget plads, og det brugte han langt tid på at vise mig, at der var massere af plads, og at jeg bare skulle gøre det sådan og sådan, og det var skam også sødt, men jeg havde bare travlt, hæhæ. Nå men nåede så hen og hentede Kendra i Woodbury hvor hun havde sovet hos en anden au pair, som også virkede rigtig sød. Vi tog så ned på stationen, og mødtes med en tysk pige. Hun var meget stille, sååå. Tror bare generelt ikke jeg kan lide tyskere, så ja. Nå men vi ankom så til Penn Station og gik så ned til Times Square :-)

Var lige inde i Hard Rock Cafe, og det var meningen at jeg ville have en af deres t-shirst, men de var alt for lange til mig, så det så dumt ud! Nå men vi gik så lidt rundt og kiggede og shoppede.

Vi var inde i en gigantisk hogm, den var 3 etager stor! Har aldrig nogensinde i mit liv, set så stor en hogm før, var i himlen! Og musikken derinde var sååå fed, det var som at være på en klub eller noget! Manglede bare en drink i min hånd 😀 De havde nok en hel etage med smykker også, og tror godt jeg kunne have købt det hele, hvis jeg bare havde pengene!

Nå men vi var så blevet sultne, og skulle forsøge at finde noget at spise, og det er ikke altid let, hvis man ikke vil betale en formue, og det vil vi jo helst ikke! Vi fandt så et sted, hvor man kunne få sandwich, burgers og den slags. Fik en cheesburger og den var okay, hæ. Nå vi gik så videre og tog nogle billeder!

Super flot, også i dagslys!

Wuhuu, vi var inde i en af de mange turist forretninger, og de havde så mange fede ting! Bl.a. de super smarte solbriller og tredobblte shotsglas, lige noget for mig! 😀

Senere fik jeg så øje på en m&m’s store, og ja jeg måtte jo bare derind, så det gjorde mig og Kendra. Vi mødtes forresten også med en 4 au pair, men hun snakkede kun med tyskeren, så vi blev væk fra hinanden.

M&m’s butikken var kæmpe stor! 3 etager og de havde alt i m&m’s, alt fra t-shirts, til øreringe, til regntøj, ja selv til figurer som skal forestille frihedsgudinden!

Senere fandt vi så de andre piger igen, og vi trængte alle til at sidde lidt ned, så vi fandt et frozen youghurt sted, og vi sad så ellers og snakkede om hvordan det går hos væres familier og hvordan de er og sådan, og det var rigtig sjovt at høre hvordan de har det, og oplever det hele. En af dem arbejder fra 7-19 hver dag.. Fri for det, siger jeg bare!

Muums, cookies and cream (totalt favorit herovre!), chokolade, vanilje også brownie stykker og et lækkert lille stykke kage. Vi gik så derefter ned mod stationen, og det tog rigtig langt tid, for der var såå mange mennesker! Vi troede så vores tog gik klokken 6.30, men det gjorde det så ikke alligevel, så vi blev nødt til at vente på et 7.25 tog, og det var også helt fint. Vi gik ind i en K-mart, og den var kæmpe stor, og de havde super mange sjove ting, så det nød jeg 😀

De har så mange svambebob ting herovre, tror aldrig jeg kommer hem igen pga det! hahah, ej :-) Købte det glas som jeg holder i hånden, ja kunne bare ikke lade være 😀

Fik også købt en bog, hvor jeg kan skrive dagbog i, så jeg ikke skal sidde og skrive alt her også bare for at skrive alt muligt andet :-) you know?

Vi nåede så vores andet tog og efter det, tog vi hjem til Kendra og jeg fik mødt hendes familie. Faktisk er det en familie jeg har snakket med, så det var lidt sjovt! Vi sad så og snakkede med hendes hostmom og fik noget kage med is. Og de roste begge to mit engelsk rigtig meget, og hostmomen spurgte endda om jeg havde taget kurser og alt muligt, for hun synes jeg snakkede så godt dansk. Også ville de have mig til at snakke dansk for dem, også sagde de at det lød kinesisk for dem, eller at man havde noget i munden, hahah! var virkelig flad af grin! Nå men vi gik så ned på værelset, for at kigge på uddannelses muligheder, men det var lidt svært, så vi fandt egentligt ikke frem til noget, hæhæ.

Kørte så hjem og talte så de penge sammen som jeg ikke har brugt. 160 dollars, du! Skal sku nok få sparet nogle penge sammen, så jeg kan komme over på den anden kyst engang, weeee!

Nå men vil helt sikkert til og i seng nu, gooodtnat eller godmorgen derude :-*

Dag 26 :-)

Dagen i dag har været rigtig hyggelig! Stod op i morgen, og tømte opvaskemaskinen, rød lidt op, ordnede noget af vasketøjet, spiste så morgenmad sammen med Annika. Senere gik vi så en laaang tur med hundene, og det nød både jeg og hundene!

gåtur med hundene 29 august

Wuhuu, elsker at gå tur med de her basser! Vi går tit op til deres venners hus og hilser på dem, som også har en flot hvid labrador, som hedder Honey. Hun er simpelthen så lækker!

Nå, men da vi så kom hjem var drengene taget ned på the diner og få noget morgenmad, så vi ventede på de kom hjem, så vi kunne komme i poolen. Vi gik så i poolen og det var rigtig lækkert, vandet var dog lidt koldt i dag, så er det godt vi har en jacuzzi, hihi :-)

chiller i jaquizzeen 29 august

Mumse lumse, noget dejligt varmt vand og super dejligt vejr!

chiller ved poolen 29 august

Lå så og tannede lidt i solen, og det var sååå dejligt!

taaaan 29 august

Formåede faktisk at få mig en lille taaaan, på de timer jeg var udenfor, hihih

Gik så ind, fik et bad og slappede så lidt af på mit værelse. Senere legede mig og Annika lidt med hundene, som var udenfor. Rengøringsdamen, skulle så klippe Happy, som var blevet meget langhåret, og det var en lang process!

happy bliver klippet hihih

Hihi, kigger lige på mens hårbolden bliver klippet. Tror det tog næsten en time at klippe hende, så fluffy var hun! 😀

Nå men fik så noget sen frokost, og ventede så på at jeg skulle køre Annika til tennis. I mellemtiden var de andre taget ud på båden, for at tube, så det var lidt øv, mig og Annika ikke kunne komme med, men det gik :-)

is inden tennis med annika

Fik mig lige en is, inden jeg skulle køre Annika til tennis, mums dejlig kølig!

Ja, kørte så Annika til tennis, kom hjem gik ud til hundene udenfor i deres hundegård og hyggede med dem, og skulle så igen afsted for at hente Annika. Vi kom så hjem og resten af familien var så også kommet hjem, og de sad og så Daddy Day Care, så vi så med :-)

Hostdad kom så hjem, efter 5 dage i Australien også skulle børnene jo hygge med ham, og imens slappede jeg af på mit værelse :-) Senere besluttede vi os for at bestille pizza til aften, for det var det nemmeste, og det var super hyggeligt! Efter et lavede vi et bål i have, og vi lavede skumfiduser over, muuuuums såååå godt! Elsker det!

bondfire 29 august

sååå flot og så hyggeligt!

Afslutter en rigtig dejlig dag, med at sende en masse tanker og kys til min familie og venner! Savner jer :-*

I morgen skal jeg ind til the city med nogle piger, og skal måske mødes med en anden dansk au pair, weeee det bliver godt 😀

Knus Nanse :-*

Dag 25

I dag har været en rimeligt chill dag. Stod op ordnede vasketøj, så kom Seb ville spille wii med mig, så kom de to andre børn som er på besøg senere med ned og Annika kom også, så vi hyggede bare. Vi fik så lidt morgenmad og alle gjorde hver deres ting, så jeg slappede lidt af på værelset, for jeg var lidt træt efter i går.

Vi fik os så lidt frokost, mig og Annika, for familien som er på besøg, tog ind til the city, og drengene var ude og fiske, så det var kun mig Annika og hostmom. Mig og Annika gik så ned i poolen og chillede, indtil Annika skulle have klaver klokken 2. Klaverlæren kom så ikke, og Annika skulle også have tennis træning, klokken 4, men klaverlæren kom så åbenbart først klokken 4, og hun kunne derfor ikke nå at komme til tennis. Drengene kom hjem, og vi spillede lidt pool sammen nede i kælderen. Og mig og Annika fik hendes kamera til at virke, et kamera hvor billedet kommer ud med det samme, så vi tog nogle billeder med det, og det var rigtig sjovt! Vi gik så ned i kælderen og kiggede på gamle familie billeder! Hostmom og den anden familie kom så hjem, og nogle gik ned i poolen og jeg chillede lidt på sofaen og så trailere med Annika og moren som er på besøg. Vi spiste så lækker og hyggelig aftensmad, efterfulgt af lidt is. Tog så opvasken og så lidt tv i kælderen med børnene, også skulle alle ellers i seng, efter en varm og lang dag :-)

Fik også snakket med hostmom i dag, om hvordan det hele går, og det var godt at få diskuteret nogle ting igennem, så vi ved hvad hinanden mener og ønsker. Så det var rart, at få gjort det!

Gad vide hvad dagen i morgen bringer, hmmm

Dag 24

I dag har været en blandet dag. Alle dage kan ikke være gode, og sådan er det bare.

Nå men skulle så passe 4 børn i dag, og de to børn der var på besøg sov længe, og Annika var nede på skolen, så mig og Seb hyggede bare og jeg fik bl.a. også klippet hans alt for lange negle, hihih (endelig!). Vi spillede så lidt wii mario, også kom de to andre børn ellers ned til os. Tog så hen og hentede Annika og vi hyggede lidt med hundene. Vi gik så en tur med dem, mens drengene blev hjemme og legede videre!

walkietakie tur 27 august

Wuhuu, Seb gav mig denne med, så han altid kunne få fat på mig, det var lidt sødt og sjovt, hæ

Vi kom så hjem og fik alle frokost sammen, og vi gik så derefter i poolen! For vejret er sååå lækkert for tiden, så det skal virkelig nydes inden den ekstremt kolde vinter kommer 😀

Efter vi havde været ude og svømme, tog jeg et bad og kørte så derefter Annika til tennis, kom så hjem og hyggede lidt med de andre og skulle så afsted igen efter Annika. Mens vi ventede på Annika legede vi lidt på den legeplads der er på den skole hvor Seb går og det var sjovt!

Vi kom så hjem og hyggede alle med hundene i sofaen og så noget tv, indtil de voksne kom hjem fra the city. Vi tog så alle ud og spise på en lækker restaurant lige ned til vandet, mums!

lækkert sted the cresent 27 august

Crazy view! i know

Vi fik os lidt sushi, og jeg fik kyllinge tacos (små) til forret og en kæmpe bøf til hovedret (den var dsv ik så god :-(). Tog så børnene med hjem, så de voksne kunne snakke videre, og de gik alle næsten i seng med det sammen, så det var nemt!

Skulle have været inde i the city til aften og mødets med Louise, men kunne ikke alligevel, fordi de voksne kom for sent hjem, så jeg kunne ikke nå mit tog, og det blev jeg lidt træt af (lidt meget), for hun skal på i San Francisco… Men ja det er der ikke noget at gøre ved

Har været meget følelsladet i dag, og det har derfor været en lidt hård dag, plus jeg er meget træt nu efter en såååå lang dag… (har næsten arbejdet 12 timer nu)

Goooodnat eller godmorgen :-*

Dag 23 :-)

Sunny dag i dag, puuuh! Super dejlig varm dag med vild solskin hele dagen! I morges stod jeg lidt senere på end normalt, for ingen andre var oppe, sååå hæhæ :-) Gik så ned og ordnende noget vasketøj og fik derefter noget morgenmad med nogle af vennerne som er på besøg. Super hyggeligt. Også skulle der ellers siges farvel til den ene familie og efterfølgende laves endnu en ice bucket challenge.

Vi tog så senere på formiddagen ud på båden, hvor vi svømmede ud, super lækkert varmt vand! Og var slet ikke bange for, om der skulle komme nogen haj og spise mig 😀 Vi tubede så i et par timer og kom så hjem og kølede af i poolen, aaaah. Tog mig så et bad også fik vi alle middagsmad. Slappede så lidt af og skulle så køre Annika til tennistræningen. På vejen hjem kørte jeg lige ind efter nogle bolcher. Og da jeg så kom hjem, var jeg klar til at tage hen og hente Kendra så vi kunne komme i biografen, men skulle så inden liige hente Annika igen og købe ind. Så det gjorde jeg så, og satte så Annika af og kørte så igen, igen 😀 Hentede Kendra og vi kørte til Broadway mall i Hicksville for at tage i biografen for det er åbenbart billig tirsdag, 7.50 dollars (cirka 40-45 kr). Vi så “100 Foot” og den kan varmt anbefales super god film, og endelig en film med en god slutning, hihi :-)

bio tur d 26 august

Wuhuuu, yndlingsbiograf! Og self popper

Det var rigtig dejligt og komme ud og snakke med Kendra, ja om alt muligt! Vi tog så hjem efter filmen, for vi var begge meget trætte og jeg har en laaang dag foran mig i morgen :-)

Håber jeg kan komme til Times Square i morgen for at hilse på Louise, som er på akademiet lige nu 😀

Ligger nu og chiller i min seng, med svambebob og muuuusik 😀

SEEES

Dag 22

I dag har været stille og rolig! Til morgen vaskede jeg lidt tøj og jeg chillede lidt sammen med Annika i hendes seng. Fik så noget morgenmad og vi spillede derefter lidt wii mario, bordtennis og skak i kælderen! Gik så udenfor og chillede lidt i solen for mig selv, og det var super lækkert, 30 grader du!

nice weather chilling d 25 august

Sååå lækkert! Fik også lidt røde kinder og det var skønno

Der skulle så laves en masse ice bucket challenges herhjemme, så det fik vi også gjort, og det var sjovt at se alle få hældt iskoldt vand udover sig (slap heldigvis fri!). Vi fik os så noget frokost, og jeg håbede jeg kunne nå i poolen, men det kunne jeg ikke, for skulle køre Annika til tennis. Mig, hostmom og Annika kørte så til tennis og efterfølgende handlede mig og hostmom ind på vejen hjem, hvilket var rigtig hyggeligt.

Kom så hjem slappede af 10 min og skulle ud af døren igen, for at hente Annika fra tennis. Hostmom skrev så jeg skulle køre videre efter en ven som bor her, som skulle hentes på Oyster Bay station. Kørte godtnok lidt forkert, og måtte slå adressen op på GPS’en, ups… Vi ankom så til hvad jeg troede var stationen, og hostmom skrev at vennen stod og ventede, men vi sad også og ventede, og var bestemt på den rigtige station, selvom den så lidt lukket ud. Vi fandt så ud af der var en større station lidt længere nede og rigtig nok der stod vennen! hæ

Kom så hjem og endnu et sæt venner kom på besøg, så vi var 13 mennesker i alt til aftensmad! Dejlig aftensmad, og vi fik fisk, hvilket jeg normalt ikke kan lide, men det smagte slet ikke af fisk så det var dejligt! Vi fik så lidt is og jeg hjalp lidt med opvasken, også ville jeg ellers i seng, for er smaaaadret mand 😉

Dag 21

Vil lige starte med igen at sige tillykke til min dejlige Far, som har haft fødselsdag! Mærkeligt ikke at være hjemme, men jeg håber de små basser derhjemme har hygget sig, uden mit fantastiske selvskab 😀

I dag stod jeg lidt sent op (8.30) og fik morgenmad og så tog vi alle i kirke. Har ikke været med før, men det var en fed oplevelse. Det var ikke som kirker i Danmark, her var der fed musik og fed stemning :-)

Efter kirke kørte vi ned og handlede, og da vi kom hjem slappede vi alle lidt af :-) Så skulle børnene have deres tennislektioner og imens tullede jeg lidt rundt udenfor for der var helt fantastisk vejr! Lå lidt i hængekøjen og formåede at få røde kinder, bare af at være ude i 30 min :-) Fik så noget frokost og ventede på alle var færdige. Efter det var min hostmom blevet nomineret til en ALS ice bucket challenge, som kører rundt herovre i USA, som går ud på at man skal hælde iskoldt vand ud over sig selv, for at støtte ALS :-) Det gjorde vi så, og det var rigtig sjovt at se på! Hun nominerede så Seb og så var det hans tur, ice cold baby! Han sagde ikke en lyd, han synes nærmest det var rart! hæhæ

Efter det gik jeg ned på mit værelse for at Skype med mine forældre, og det var dejligt! Underligt at vide, at jeg kommer til at misse alle deres næste fødselsdage (hvis man kan sige det, hæhæ), men sådan er det jo, bare de hygger sig og har det godt!

Da de andre var gået i poolen mens jeg Skypede, besluttede jeg mig for bare at slappe lidt af på mit værelse, for har stadig lidt ondt i mavsen. Gjorde mig så lidt mere anstændig fordi vi skulle (som vi gør hver søndag) ned og spise i golfklubben til barbecue, og de har altid lækker mad :-) Mums! Gik så med børnene ned på legepladsen og vi hyggede os rigtig meget, med vejrmøller (jeg kiggede på, hæ), underlige lyde, jorden er giftig osv. Vi tog så hjem og jeg gik med op på Annikas værelse og så lidt youtube videoer, også besluttede vi os for at gå tidligt i seng, men jeg skal i gang med at kigge på hvad jeg godt kunne tænke mig at studere herovre nu, for man skal vist snart tilmelde sig (ja, vidste jeg så ikke, pyt pyt) :-)

Knus Nanse :-*

Dag 20

Deeejlig dag i dag! I morges stod jeg lidt senere op, og det nød jeg! Fik morgenmad og gik ned på mit værelse, for alle de andre var optaget, så jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle gøre af mig selv, hihi. I dag skulle Kendra så komme besøg, og hentede hende i Oyster Bay, men ikke uden udfordringer! Vejen til Oyster Bay var spærret pga et løb, så måtte køre en omvej på nok 10 min… Super! Nå men jeg fik hentet hende og vi tog hjem til mig og hun fik hilst på dem alle. Så skulle vi ud på båden, og det var rigtigt sjovt! Mig og Kendra startede med at tube, og hostdad lavede nogle store bølger for os, så det var svært at holde fast! Puha, det kunne man virkelig mærke i biceps, da 😀 Efter noget tid og alle fik prøvet, satte vi Annika af, og mig og Kendra gik ind og hentede kamera og en banan, hihih. Vi tog så ud på båden igen og fik endnu en tur. Vi endte så med alle at svømme hjem, og det var rigtig lækkert!

Tubing

Mig og Kendra tubing!

Vi tog så et bad og fik noget frokost, efterfulgt af lidt dessert (cookies and cream is, mums i love it). Mig og Kendra spiste isen ude i hængekøjen, og det var hyggeligt, for der var også mega godt vejr!

chilling i hængekøjen

Wuhuuu lækkert!

Vi besluttede os så for at tage til Hicksville mall for at shoppe lidt, så det gjorde vi.

Vi besluttede os så for også at tage i biografen, men først stod den på shopping (yah). Det var så sjooovt, der var en fyr på rulletrapperne der spurgte Kendra efter om vi ville hjælpe ham, fordi han var ved at blive massør, og han spurgte så Kendra om hendes nummer. Fint nok, tænkte vi og da vi så var på vej hjem, skrev han “Hi” til Kendra, og vi vidste jo godt hvem det var, men så svarede hun sådan bare for sjov igen “hvem er det?” også skrev han, “ham fra centeret, du har flotte fødder!” og var var bare flade af grin! hvilket kompliment 😀 Han var vist ikke normal 😀

Nå men vi fik begge shoppet lidt og det var rart, der var bl.a. en kæmpe hogm og en forever21! 😀

shopping hixville d 23 august indkøøøøb d 23 augustWuhuu fik købt disse lækre ting i hogm, og kom ikke engang af med over 400 danske kroner, så det var billigt også :-)

Inden vi tog i biografen var jeg lidt sulten, men ville ikke bruge så mange penge på mad, så købte to cheesburgers for kun 2 dollars 😀

Vi tog så i biografen for at se “if i stay” og den var rigtig god! En lidt sørgelig film med en dåååårlig slutning…

cinema kendra

Wuhuu de bedste biografsæder i verden! Jeg kunne godt bo der 😀

Vi tog så afsted og tog på Tappan Beach tæt på hvor Kendra bor, og hun fik en drink, men ikke mig skulle jo køre bil. Vi var der en times tid og kørte så hjem. Mega fedt sted by the way!

Rigtig dejlig dag 😀

Dag 19 wuuh

Pyh, har godtnok været helt smadret i dag, må jeg indrømme. Havde så ondt i maven fra morgenstunden af, og havde sådan set mest bare brug for at hvile mig, så det gjorde jeg efter jeg havde fået morgenmad. Senere gik jeg ned i køkkenet og fik en kanel/rosin bagel med hostmom og en som er på besøg. Det var rigtigt dejligt at sidde udenfor, for vejret er stadig lækkert her, så det er med at nyde det! Derefter gik jeg igen ned på værelset i mavse smerter, og det gik heldigvis lidt væk. Til frokost tog vi ned i golfklubben og spiste og jeg fik mig en lækker chicken sandwich!

the creek frokost d 22 august

Super lækkert sted at spise sin middagsmad (nede på stranden, mums!)

Vi kom så hjem og hostmom gik i gang med at lave sin berømte tomatsovs, så vi igen kunne komme ud af døren og få manicure og pedicures :-) Alle pigerne tog så afsted (5 stk) og jeg fik mig en pedicure, ja fordi jeg ingen fingernegle har, hæhæ, og det var rigtig skønt. Man fik massage og peeling og det hele. Plus man sidder i en massage stol, det kunne jeg godt vænne mig til da 😀

Pedicure d 22 august

Hihihi, deeeeejligt!

Pedicure fine sko

Der var sååå mange neglelakker at vælge imellem, men valgte denne her fine mintgrønne en og fik så puttet de her meget flotte flip flops på, hæhæ! Fik derudover formået at få smadret den anden stortånegl, så det var flot af mig 😀

Vi kom så hjem og vi slappede alle lidt af. Senere fik vi aftensmad, spaghetti bolognese, yummi! Til dessert fik vi is kage, som bestod af vaniljekage og cookies and cream is. Holy **** den var god, hihihih 😀

Hjalp så med den kæmpe opvask (vi er lige nu 10 mennesker i huset) og gik så ned på mit værelse. Så nu sidder jeg og hører lidt musik og kan mærke min mave stadig ikke er helt rask :-(

Dag 18 :-)

Wuhuu, i dag har været en chill og hyggelig dag! Til morgen spillede mig og Annika kort og efter det gik vi tur med hundene efterfulgt af et spil wii mario. Ordnede så noget vasketøj, mens børnene skulle rydde op på deres værelser. Mig og børnene chillede lidt i hængekøjen med m&m’s og det var super skønt, for der var lækkert vejr og det hele! Host mom og børnene tog så ud for at spille golf, og jeg havde fri i cirka 3 timer. Så gik i gang med at gøre rent på mit værelse, og det var rart, for der var meget støv,  ad ad! Så fik jeg Skypet med mine forældre, og det var rigtig rart og jeg fik vist dem huset!

Så gik jeg ud og lavede frokost!
scrambled egg

Yummi, en omgang toast med scrambled eggs! I loooove it <3

Så gik jeg ind og lagde mig på mit værelse, og tændte for første gang mit tv på værelset, hihih. Var meget træt efter jeg kom rimeligt sent i seng i går :-)

Så kom de alle hjem og vi slappede lidt af med hundene i sofaen og jeg kiggede på mens børnene spillede pool! Senere på eftermiddagen kom der en familie på besøg, som skal bo her til tirsdag, og de er rigtig søde! Så spiste vi aftensmad og jeg hjalp med at rydde op efterfølgende. Nu sidder jeg så på mit værelse og er godt træt og vil snart i seng! Fik knapt nok sovet i nat, fordi mine fødder kløede helt vildt, har nok 10 myggestik i alt på begge fødder og det klør så sindsygt meget, av av! Så må håbe jeg sover bedre i nat 😀