Dag 2 & 3

Okaaaay. I går vækkede vækkeuret klokken 6, hvilket efter min mening var alt alt for tidligt! Derefter fik vi os noget morgenmad og skulle derefter direkte ind og have undervisning. Undervisningen gik pænt hurtigt, så det var dejligt :-) Vi snakkede meget om de mest basic ting, som vi au pairs skulle vide noget om, og senere på dagen blev vi inddelt i grupper efter hvilke aldersgrupper “vores børn” var. Forinden dette mødtes jeg også med alle de danske au pairs, og de var alle rigtige søde! Mig og AK (fra DK) kom i gruppe sammen, og vi skulle i grupperne finde på aktiviteter, hvor vi så foreslog kludder-mutter. Det var simpelthen så sjovt at høre folk prøve at udtale hvad det var, folk fra Tyskland, Korea, Frankrig, Malaysia osv. Så det var en rigtig sjov “skoledag”!

skole 2

Her sidder vi jeg og har undervisning sammen med 150 andre au pairs! Det er så vanvittigt, at være i rum med så mange nationaliteter 😀

middagsmad 2

Hæhæ, lige et billede af min lækre middagsmad!

Efter vi var færdig med skolen klokken 15.30 tog vi på en guidet tur til New York City! Det var den vildeste oplevelse, vi var både i Central Park, vi så Frihedsgudinden og til sidst var vi på Times Square! Og det eneste jeg kan sige efter den oplevelse, er WOW! Holda op det er kæmpe stort det hele, og det er præcis som man ser det på film, virkelig!

selfie på bustur

Selfie med to af de danske au pairs, Mette og AK! EN laaang bustur, som også gav lille Nanna en smule køresyge 😀

selfie frihedsgudinden

Ser dejlig frisk ud på dette billede, i know, men den lille prik i kan se i baggrunden, er Frihedsgudinden! 😀 Der var en mega flot udsigt fra hvor vi stod!

TS 1TS 2TS 3TS 5Her er lige nogle billeder fra Times Square 😀 Der var sååå varmt og forvirrende må jeg indrømme, men et fantastisk syn og en vild oplevelse! 😀

aftensmad 2

Det eneste mad vi kunne finde var en pizza restaurant, da vi skulle skynde os tilbage til bussen, men jeg skulle bare ikke have pizza, puhaaa. Så det blev til de her små basser (hvidløgsbrød) i stedet for!

Selfie TS

Afslutter med dette selfie fra Times Square! 😀

I morgen er den store dag hvor jeg skal møde familien og jeg glæder mig simpelthen SÅ meget! Bliver hentet af min host dad klokken 12.30 også skal jeg møde resten af familien til Yankee baseball kamp, det bliver så crazy! Kan ikke vente 😀