Dag 313 – gang i den + fair!

I dag har der godtnok været gang i den, og jeg har rent faktisk arbejdet fra klokken 8 til nu hvor jeg lige har putte Seb og klokken er meget snart 23, så hold nu ferie jeg er smadret! Det har været en rigtig lang dag, men samtidig også en rigtig god dag. I morges havde jeg sat mit vækkeur til klokken 7.30, men jeg vågnede selvfølelig lysvågen en time inden det, så jeg lå bare og blundede til det ringede. Jeg stod så op og gjorde mig stille og roligt klar. Jeg gik så ned i køkkenet, men der var ingen. Jeg gik så op til Annika, for det var hende jeg skulle køre hen på skolen, og hun sagde så vi kunne køre om en halv time. Så jeg gik ned og foldede og strøg en masse tøj, så var det ordnet! Jeg kørte så Annika hen på skolen for hun skulle være med til graduation (de ældste havde sidste skoledag). Jeg kørte så hjem igen og både hostmom og hostdad var så hjemme i dag, men de skulle så hen til graduation med Annika, så jeg nåede kun at læse lidt i min bog inden de kørte. Seb kom så ned til mig og vi gik ned i køkkenet sammen hvor vi sad og spiste morgenmad. Vi snakkede så om hvad vi skulle give os til og lavede en god plan.

Da vi havde spist gjorde vi os klar til at gå ud og paddle boarde, så vi gik ned og hentede begge bræt, og gik så ud på vandet og paddlede hele vejen over på den anden side, hvor der er en lille strand. Vi holdte så pause her, også kom der en mand imod os, og jeg blev lidt bange, for man ved jo aldrig! Seb sagde så nej nej det er fint, og selvfølelig kom han hen til os og sagde så han også lige havde været ude og alt muligt og han var instruktør i det og lærte os lidt, så det var lidt sjovt. Vi sagde så farvel og sejlede så hjem igen. Det var en super dejlig og afslappende tur, dog skulle jeg minde mig selv om ikke at freake ud hele tiden, fordi jeg troede der var hajer i vandet, men jeg kom da hjem levende!

Da vi kom hjem tog vi så begge bræt op fra stranden, hvilket var noget af en opgave. Vi spillede så krokket, et par spil tror jeg det blev til, som jeg vandt, wuhuuu! Seb ville så gerne spille call of duty, hvilket jeg var lidt imod for vejret udenfor var bare super lækkert. Men ja det endte vi alligevel med at gøre, men tror kun vi spillede lidt over en halv time, så gad vi ikke mere. Så gik vi igen ud og spillede krokket, og jeg vandt igen. Der var så gartnere der skulle klippe græsset, så vi blev nødt til at gå ind, så vi gik ned og spillede bordtennis og spillede så tre spil. Det første vandt jeg og de sidste to spil var super tætte, men desværre vandt han! :-(

Nå men efter det gjorde vi os så parate at en af hostdads venner skulle komme på besøg, så hostdad havde sendt os en lille vejledning for han ville ikke kunne nå og komme hjem og tage imod ham. Så han kom så og vi snakkede lidt med ham og Seb viste ham så rundt i huset, så jeg gik og tullede og ordnede nogle ting imens. De kom så igen og vi snakkede lidt mere. Hostmom, hostdad og Annika kom så hjem også var der ellers gang i den, nårh ja de havde også en af Sebs klassekammerater med hjem som kom og legede med Seb. Så jeg gik lige ned på mit værelse for lige at slappe af 30 min, for der havde jeg været på for fuld skrald i over 3 timer. Jeg gik så ned og mig og børnene fik så noget at spise. Hostmom og hostdad tog så afsted igen, og der var klokken allerede blevet 14, så jeg var glad for jeg bare kunne slappe lidt af. Jeg tog så min bog og satte mig udenfor i den meget varme sol og læste så en halv times tid. Jeg blev så nødt til at gå indenfor for at få luften lidt, puh! Hostmom kom så hjem og tog så Annika med hen til en beach party, hvor hun kun kunne være en time. Hostdad kom så også hjem og venne tog afsted igen.

Der kom så en mere af Sebs venner på besøg og jeg snakkede med moren et stykke tid, inden hun endelig tog afsted! De løb så direkte ned i poolen, så jeg satte mig og læste videre og kiggede til dem i ny og næ. Jeg gik så ned på mit værelse og læste lidt dernede og der var hostmom og Annika kommet tilbage for Annika havde klaver klokken 17. Da Annika var færdig med klaver, tog hostdad os alle med ud på båden så vi kunne tube. Og der er første gang for mig i år, så jeg var super spændt og glædet mig meget! Drengene gik så først også blev det mig og Annikas tur, og vi havde begge svært ved at holde fast, så vi røg i vandet, og blev totalt våde. Vi tog en tur mere men faldte desværre også i! Seb og Annika gik så og Annika faldte af igen, haha! Drengene kørte så lidt igen og mig og Annika tog en tur mere, og det var virkelig sjovt, jeg skreg næsten hele tiden når det blev lidt for vildt ihvertfald 😀

Mig og Annika svømmede så ind til huset fra båden, hvilket kun tog 5 min. Jeg gik så direkte i et bad og skyndte at gøre mig klar, fæntørre mit hår og ligge en hurtig makeup, for hostmom og hostdad skulle ud og spise, så jeg skulle tage alle børnene med hen til en lille forlystelses park som vi faktisk kan se fra vores have. Så der skulle vi hen og have det sjovt! Vi kørte så derhen, hvilket tog 2 min også gik vi hen og købte billetter til os alle 5 hvilket var ret hektisk. Vi aftalte så et møde sted og tidspunkt også løb drengene ellers for sig selv. Mig og Annika gik så selv og prøvede en forlystelse der gik rundt og op og ned, så den var lidt kvalmende. Seb ville så genre have jeg gjorde den vildeste med ham, så det gjorde jeg så, men hold nu op den var syg, jeg har stadig ondt i halsen af at skrige så meget! Den gik rundt og du sad i en boks, og du blev bare slynget på hovedet og rundt og jeg skreg bare hele tiden, den var så vild men også utrolig sjov! Jeg var godtnok lidt svimmel da jeg endelig kom ud, den var virkelig lang, puha!

Vi gik så hen for at få noget aftensmad, så der skulle tungen holdes lige i munden, for 4 børn der ville have 7 forskellige ting, altså! Men vi fandt da ud af det og drengene var hurtigt afsted igen, men mig og Seb satte os og spiste og snakkede. Det var dejligt lige at få pulsen lidt ned, var stadig lidt svimmel! Nå men vi tullede så lidt videre og endte med at købe deep fried oreos, som jeg smagte første gang på en anden fair, og som sagt det lyder mega ulækkert, men det smager bare super godt! Sebs den ene ven blev så hentet der, så vi fulgte ham derhen. Vi fandt så Seb og den anden ven og vi gik lige en runde mere og de spillede deres sidste spil også kørte vi ellers hjem! 20 min efter blev vennen så hentet og vi snakkede lidt med moren og sagde så farvel. Klokken var så allerede blevet lidt over 22, så det var sengetid, jeg var ihvertfald udmattet og det vidste jeg også Seb var! Så gik op og puttede ham og fortalte lidt historier, også faldte han næsten i søvn med det samme! Jeg gik så ind og sagde godnat til Annika, og gik så ned på mit værelse. Klokken er nu 23.10 og jeg er helt smadret, så jeg skal sove og jeg kan forhåbentligt sove lidt længe 😀