Dag 148 – Back to the US

Så var det blevet rejsedag.. Og det huede mig ikke ligefrem, for det at skulle sidde i fly sammenlagt 9 timer er altså aldrig sjovt.

Jeg stod op rimeligt tidligt ved en 8 tiden, for jeg ville have så lang tid så muligt med mine forældre. Så jeg fik mor til at komme og putte med mig og vi lå og hyggede i en halv times tid og det er sådanne øjeblikke jeg nyder ekstra meget, det er såå hyggeligt!

Nå men måtte jo tage mig sammen og få det bedste ud af dagen, selvom jeg vidste at det ville blive ufatteligt svært at sige farvel. Jeg tog mig så et bad og i dag havde far været nede og købe rundstykker og kager til morgenmad, måååms! Det var jeg meget glad for og i dag var Niclas også hjemme, så vi hyggede hele familien og snakkede en hel masse.

Mens mor var i bad, gik jeg i gang med at pakke alt mit tøj ned i kufferten og det tog da sin tid for der var en del 😀 mor kom så og hjalp mig med det sidste, og jeg prøvede så at tage en taske med i kufferten som jeg så kunne tage tøj med hjem i når den tid kommer, men da far vejede den vejede den 2 kg for meget, så den måtte op igen, så passede det!

Vi var så alle klar,  og vi tog så en hel masse tøj på, for vi ville nemlig gå en tur ned til banken, fordi jeg havde fået nogle penge fra Babba og Bedste (og tusind tak for det!), så de skulle nemlig sættes ind inden jeg skulle afsted! Så vi traskede ud i det smukke snevejr, og puha hvor var der koldt, men elsker bare at høre sneen blive trampet ned, så hyggeligt 😀

lejligheden udefra med sne 29 decgåtur i sneen med mor og far 29 dec

Nød gåturen så meget, for vi plejer tit at gå ture sammen, og især dette savner jeg utroligt meget ovre i USA, den her hygge ved at gå ture og bare snakke om en hel masse random, også især i dag når det var i snevejr, så kan man lige smide et par snebolde efter dem også 😀

Vi kom så ned til banken og der var heldigvis ikke meget kø, så vi var hurtigt ude igen 😀 Vi gik så hjemad igen og det var jo så op ad bakke så det tog lidt længere tid, og far var til tider lidt utoldmodig, haha 😀

Nå men vi kom så hjem og slappede alle bare af indtil Niclas kom hjem, så spiste vi nemlig alle sammen frokost sammen. Og jeg fik mig en masse rugbrødsmadder, måms! hihi

Efter vi havde spist sad vi sådan set bare og ventede på at det var blevet tid til at køre mig til lufthavnen og jeg fik lige ordnet de sidste ting, også var klokken også blevt 14.15 så vi kørte alle 4 mod lufthavnen!

Vi kom så derhen og fik checket min kuffert ind, også fik jeg lige tisset af også var det ellers blevet tid til at sige farvel, og der kunne jeg godtnok ikke holde tårene tilbage og det vidste jeg også godt! Det er bare altid svært at sige farvel, især når man ved at det er for 7 måneder, puha… Det var godtnok ikke nemt, men gik så ind til security for ellers kunne jeg nærmest have nået og skiftet mening og blevet 😀

De stod så og vinkede til mig indtil vi ikke længere kunne se hinanden og der kunne jeg godt have løbet efter dem, men sådan skulle det jo ikke være :-(

Jeg gik så hen og så hvilken gate det var og der stod sørme at flyet var forsinket.. Typisk. Satte mig så ned og ringede til far, men det var heldigvis kun 30 min, så jeg kunne stadig godt nå flyet i København. Flyet kom så og vi blev boardet, og jeg sov sådan set hele flyveturen, så det var dejligt! Jeg kom så til KBH lufthavn og skulle så gå hele vejen over til terminal 2, og det tog noget tid, men jeg havde heldigvis god tid. Jeg fandt så terminal 2 men kunne ikke rigtig finde det sted hvor man går op, så jeg ringede til far og da jeg fik fat på ham fandt jeg det rigtige sted. Så vi sagde farvel igen og jeg gik gennem security og gik så ned til gaten. Her ventede jeg nok 30 min før vi boardede. Jeg havde så åbenbart fået en midterplads, mega skod! For der er godtnok ikke meget plads. Men efter 20 min spurgte manden ved siden af mig om jeg ville bytte plads med hans kone og lille datter, som havde en ydre plads, og det sagde jeg selvfølelig ja til, så det var mega lækkert og heldigt!

Det tog så noget tid før der skete noget og alle var ved at blive utoldmodige også fordi airconditionen ikke virkede, så der var super varmt! Endelig efter en times venten kom vi i luften også begyndte helvede… Jeg hader virkelig at flyve især så langt, 2-3 timer gør mig ingenting, men efter 4 timer er man altså færdig… Vi fik så noget mad og jeg blev nødt til at spise det for var simpelthen så sulten, havde glemt at købe noget til flyveturen. Jeg så så en film, der var kun 4 film at vælge imellem, så jeg så Identity theif, og den er jo bare mega sjov!

Jeg fik så sovet nok 30 min og hørte lidt musik og sådan, og der var mit ben virkelig begyndt at gøre ondt og min numse.. Av av av. Så de sidste 3 timer var ikke ligefrem sjove. Vi landede så endelig! Også skulle man jo lige stå i kø ved tolden, så ved baggagen også til sidst til deklarationen. Også ringede min chauffør og jeg kom ud hvor alle var og der kom nok 10 over og spurgte om jeg skulle have en taxi, jeg så sikkert godt forvirret ud. Kunne så ikke rigtigt finde min chauffør, men fandt ham endelig og han kørte mig så hjem. Var nok hjemme ved 24 tiden, og skulle så ind i det kæmpe hus… Låste bare døren og gik så ned på mit værelse og låste døren og lå så lige og kiggede lidt på min telefon og skrev til mor og far at jeg var kommet sikkert afsted, og jeg var sådan set ikke ret træt, men jeg faldt nok i søvn lidt i 1…