Dag 9

Hej derude!
I dag har været en rigtig skøn dag, som er gået alt for hurtigt! Stod som altid tidligt op, fik morgenmad med Sebastian i dag og derefter gik mig og Annika med hundene, som vi har gjort de sidste mange morgener :-) Var alene med børnene om formiddagen hvor de skulle lave lektier og jeg skulle i gang med vasketøjet og skulle stryge en masse af Sebastian’s fine poloer! Efter det besluttede vi os for at tage hen i deres sejlklub og få tidlig frokost. Det gjorde vi så og vi cyklede derhen, men da vi gik ind var der helt tomt og vi fik så at vide af en dame at de havde lukket for frokost hver mandag og tirsdag, så det var lidt uheldigt!

sejlklub huset

Her er den utroligt flotte sejlklub, som laver meget lækker mad!

sejlklub view

Her er udsigten ud over vandet med de mange både, virkelig flot, ikke?

Nå men vi cyklede så hjem igen og lavede frokost selv, også kom hostmom hjem og vi snakkede lidt. Så gik mig og Annika ned og spillede Mario på wii og hyggede os! Senere tog jeg en slapper på mit værelse. Til aften var det pige og drenge aften, så mig, hostmom og Annika tog på Basil Leaf og spiste, som var en lækker italiensk restaurant :-)

aftensmad italiensk

Mums, fik mig sådan her en omgang Spaghetti Bolognese 😀 Da vi kom hjem tog vi hundene med i sofaen og så filmen Flashdance, totalt hyggeligt!

hygge i sofaen - pigeaften

Her hygger vi rigtigt i sofaen med de to krudtugler!

happy and rockie

Happy og Rockie! Elsker dem allerede de er simpelthen sååå søde! Rockie er en rigtig krudtugle, mens Happy er prinsessen 😀

Havde også besøg af min Area Director i dag, hvor hun kom og gav mig en masse brochurer over Long Island og NY og sådan. Også snakkede vi om hvad jeg skulle lave herhjemme og sådan, så der er helt styr på det!

Alt i alt en dejlig rolig og hyggelig dag! 😀

I morgen skal mig og børnene hygge os og over til deres golfklub og bl.a. bowle! wiii